Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dragan Đilas: Nemam ništa protiv avio-linije Beograd - Priština, loše je što ne leti "Er Srbija" nego "Lufthansa"

Komentari (16) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 21 januar 2020 15:38
Nisu samo vučićevci poludeli...
... ima tog šljama još.

Možda sav narod srpski?
Preporuke:
29
6
2 utorak, 21 januar 2020 15:47
A takse Hardinajeve ostaju?
E, moji glupi Srbi.
Preporuke:
39
5
3 utorak, 21 januar 2020 15:58
JAT
Ali to bi bilo priznavanje medjunarodnog leta od strane Er Srbije i Srbije.
Priznanje nezavisnosti KiM na mala vrata.
Preporuke:
40
3
4 utorak, 21 januar 2020 16:26
ako treba neko da leti, kažem AKO...
onda je to prvenstveno Er Srbija i to sa domaćeg terminala...ali, i za to je još rano...
sve ostalo je veleizdaja
Preporuke:
5
2
5 utorak, 21 januar 2020 16:28
Vojnović
Posle bombardovanja, opet Hitler na mala vrata. Njemačko - a naše.
Koja korist od obilaženja, kuca mala maca na vratanca. Srpska korist - samo lou taksa aerodroma Beograd. Ostalo - sve u korist Hitlera. Lepo se instalirao, najpre u Prištini, a zatim u Beogradu.
Dalje, Jer Srbija nije srpska kompanija, čija ono beše?
Preporuke:
4
2
6 utorak, 21 januar 2020 16:48
Peter Schwamm
Srbi nisu ucestvovali u pregovorima, nego Lufthanza sa Pristinom, a Srbija rekla / DA, moze! Nemamo kud, ako je Hitler reko, tako treba da bude.
Preporuke:
4
2
7 utorak, 21 januar 2020 16:51
...
Koja je razlika između amatera i `neobaveštenih` ? I, šta će u politici...
Preporuke:
2
3
8 utorak, 21 januar 2020 17:01
penzioner Cviko,
Dakle, stranci u Srbiji rade šta hoće. Sramota. Ovo je još jedno u nizu narušavanja suvereniteta i dostojanstva Srbije a naša vlada i Predsednik viču "samo napred". Ja bi dodao "napred u nazad" ili rikverc (na nemačkom). Ovo nije pitanje samo za Đilasa već i za sve nas. Nemačka nam nije platila ratnu odštetu za dva svestka rata kao ni za bobmbarodvanje Srbije 1999 g. Nije im dosta već nastavlja sa ratnim operacijama protiv Srbije ali na druge načine. Mislim da u ovoj 2020-oj godini mora doći do kontre...
Preporuke:
6
2
9 utorak, 21 januar 2020 17:17
suverenitet jednak nuli
Koliko će srpskih putnika leteti od Beograda do Prištine i nazad?
Iz kojih enklava,pretežno?
Kakva je neposredna a kakva posredna korist za Srbiju što je prepustila aviokompaniji strane države da obavlja avio saobraćaj umesto nje?
Suprotno svim pravilima i međudržavnim ugovorima.
I suprotno Ustavu.
Srbija je izgubila suverenitet i posredno priznala priznanje"kosova".
To je valjda smisao Trampovog tvita o"pobedi".
A Marko Đurić,eno već šalje sebi i Vučiću i Ani Brnabić(?)čestitke za"mudru"odluku,
preko"srpske"liste.
Jad,jadnici.
hejter
Preporuke:
9
2
10 utorak, 21 januar 2020 17:28
1244
I da znate još nešto.
Nije se to krilo od građana Srbije.
Ovo je veliki šamar za Rusiju,Kinu i sve one koji su podržavali integritet i suverenitet Srbije,pre svega rezoluciju 1244.
Vlada i Predsednik su se ovime odrekli suvereniteta i rezolucije.
Odrekli se ingerencije nad Kosmetom,celim(nedeljivim)kako su to od Srbije tražili do postavljenja Vučićeve kvislinške vlasti na čelo Srbije.
hejter
Preporuke:
6
4
11 utorak, 21 januar 2020 18:47
Ah
Opet pitanja - da li i opozicija smatra da nema problema sa najavom leta na aerodrom koji nosi ime po teroristi?
Zar niko neće da se seti da rezolucija 1244 predviđa povratak 1000 srpskih vojnika na Kosovo i zašto to nije traženo u pregovorima o letu?
Šta je sa taksama i uvođenjem tzv. "Vojske Kosova"?
Narod nije ni glup ni zaboravan koliko to misli vlast a bogami i neki iz opozicije.
Preporuke:
10
2
12 utorak, 21 januar 2020 18:50
nikadsnobom
..Treba da se formira patriotski blok,bez drugosrbijanaca..Tako ce i biti na kraju..
Preporuke:
8
4
13 utorak, 21 januar 2020 19:10
Tomas DŽeferson
Ne treba zaboraviti da ovaj nadasve principijelni postupak vlade Srbije pored signifikantnog unapređenja slobodnog protoka ljudi, robe, kapitala i usluga na području tzv. Zapadnog Balkana, ujedno predstavlja i osobeni izraz uvažavanja za sve ono što su porodica Jašari i njen Pater familias, g. Adem Jašari, svojevremeno učinili za slobodu i nezavisnost Kosova i sledstveni regionalni prosperitet.

Simbolički značaj ovog događaja bio bi dodatno uvećan ukoliko bi renomirana kompanija „Jurovings” svoj prvi let na relaciji Beograd - Priština obavila avionom „General Bernhard Vaber”. Simbologija bi time poprimila ne samo regionalne, već i kontinentalne proporcije.
Preporuke:
3
2
14 utorak, 21 januar 2020 20:09
Mare
Jel će da se prolazi pasoška kontrola?
Preporuke:
3
3
15 utorak, 21 januar 2020 20:14
nebitan
Dva zanimljiva pitanja: 1. hoće li let iz Prištine stizati na terminal međunarodnih ili domaćih letova (kao da ne znamo odgovor u vučićevskoj izdajničkoj Srbiji)? 2. kad već intervjuišu blicovski odgojenog novinarčića kojem je jedina domovina ekonomski profit i kad mu se oči cakle od mogućnosti da šiptari napune avion iz Beograda za Njujork, pitanje je da li će na našoj pasoškoj kontroli šiptari pokazivati albanske, srpske ili nepostojeće kosovske pasoše?
Sve u svemu, još jedan brutalan udarac vučićevaca na državnost Srbije, a i može im se, kad do sad nisu dobili po 40 godina zatvora, što da se boje ovog bednog naroda.
Preporuke:
10
3
16 utorak, 21 januar 2020 22:07
Kozak
Da li znate?
Znam da ne znate!
Međunarodni aerodrom u Simferopolju naKrimu, koji su izgradili turci, zbog sankcija Rusiji, nije međunarodni. Prima sama avione odn letove iz Rusije. Na Krim može da slete samo ruski avioni, sa ruskih destinacija.
Čak ni turci ne lete na liniji Stambul - Simferopolj.
Možda će rusija da pozove Merkel/Hitlera da im oni drže tu liniju "radi protoka" lica i kapitala na Balkanu i šire.
Normalno, rusi nam se smeju. Kao i obično, Lufthanza leti za Moskvu, ali na Simferopolj neće da se "dogovori".
Preporuke:
6
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner